bj21: Men hur fan vore det med EN passning på bladet under 1.30 fyra mot tre? Helvete.
Inlägg: 1346394
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Mano: Både Bartecko och Ritchie har varit skapligt heta ikväll. Ändå får Rosén, som suttit på bänken mest hela matchen, slå en straff. Jag förstår inte riktigt detta.
Oavsett, en poäng mer än jag räknat med.