Wayne Gresky: Tänkte mer på det som Färjestadsklacken skanderar... efter "Vi hatar MoDo!" och avslutandet med en obligatorisk visselkonsert
Inlägg: 1346485
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Paddan: Jag såg matchen på lokal och det fanns en del att önska när det gällde ljudupplevelsen där.