För fjorton dagar sedan On the top of the world och nu verkligen nere i skiten. Tack gode Gud för uppehållet!
Inlägg: 1346565
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Jag ska gå i ide nu till säsongen är över. Sen ska jag slå på text tv och kolla vart modo hamnade. Wish me luck!