Inlägg: 1346811
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
h o c k e y : Det här besvarar det hela ganska väl:
Länkar:
Hockeyligan.se - Regelfrågan
Hockeyligan.se - Regelfrågan
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
h o c k e y : Ingen kommentar kring Svartvadets åsikt, att det var en sjysst tackling och inget att bråka om?
En annan fundering. Är jag helt enögd eller får FBK haka, hålla och interfiera aningen mer än andra lag? Nivån känns annorlunda, skulle kunna vara en annan liga om man inte visste bättre.