Inlägg: 1346879
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2011-02-05
Olle: Det är helt klart ett problem att man har att välja mellan allt eller inget. En regeländring vore på sin plats.
Det ramlar lite mellan borden om man säger så och den där regelboken lär nog skrivas om fler gånger, inte minst efter denna säsong som inneburit så otroligt många konstiga fall och avstängningar.