+ 1
Inlägg: 1348687
Svarskommentarer
Sv: Hur gör Foppa?
Bittesehr: Det är verkligen tårar i ögonen på mig. Det syns hur besviken Peter är och det är trist att en sådan framgångsrik karriär är över.
Nu vill jag se ett sjuhelvetiskt hyllande av Peter i samband med någon hemmamatch för Modo. Det ska minst vara i samma klass som det Näslund fick i Vancouver. Det här är den största ambassadör Örnsköldsvik haft och vi som haft äran att följa hans karriär ska vara oerhört stolta.
+ 1
Sv: Hur gör Foppa?
Bittesehr: Ah, nu kan jag se presskonferensen igen när jag övergav Avs hemsida och gick in på NHL.com. Väldigt känslomässigt, kan man ju förstå.
+ 1
Tack för allt Peter! Du är den störste!