+ 2
Inlägg: 1349517
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Det är väl en djävla skillnad på vad som händer på marknadsavdelningen och vad som sker i ett hockeylag. Hade Leksands tränare snackat om kvalserien hade det varit en annan sak.
Bla tar han upp hur Växjös Janne Karlsson trots 12p ner till 4:e-platsen "febrilt tonar ned snacket om att laget är klart för kvalserien". Johan "berömmer" denna ödmjuka approach att inte ta ut nånting förrän det är 100% klart och nämner bla att Leksand tidigare år sålt kvalseriebiljetter innan serien var klar.
Känner igen det nånstans ifrån...