Gusse: Tyvärr så tror jag du har helt rätt utom möjligtvis mot AIK. Där passar de säkert på att ta en betydelselös trea!
Inlägg: 1349801
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nä, jag är inte bitter:)
http://dragskott.blogspot.com/2011/02/timra-har-nog-mutat-fru-fortuna-men.html
http://dragskott.blogspot.com/2011/02/timra-har-nog-mutat-fru-fortuna-men.html
+ 1