yngwie: Det var värst vad det gnälls från Södertäljehåll.
Inlägg: 1354286
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2011-02-26, kl 18:30
Modoante:
Kan tänka mig att det hade grinats ungefär lika mycket från Modohåll om det var det omvända.
Kan tänka mig att det hade grinats ungefär lika mycket från Modohåll om det var det omvända.
+ 1