Inlägg: 1354298
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2011-02-26, kl 18:30
Olle: Självklart ska det inte vara nån utvisning. Hasse kommer glidande, spänner musklerna och Lasch åker lätt framåtböjd i full fart in i Hasse. Tur att SSK-läkaren fick stopp på näsblodet så han kunde spela vidare.
+ 2
Egentligen skriver jag nog enbart om det här i undersökande syfte. Jag vill se om jag inte kan få medhåll av EN enda modosupporter, i att det där är jävligt fult. Ni vann ju matchen och han blev inte anmäld så NU borde det ju vara fritt fram att säga vad ni tycker liksom.