+ 3
Inlägg: 1354340
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2011-02-26, kl 18:30
qwertas: I ishockey får du inte slå klubban i ansiktet på någon som har huvudet parallellt med isen heller...inte ens av misstag. Det är inte Laschs ansvar att missa Johnssons armbåge, snarare tvärtom.
+ 2
Hade Lasch stått upp och tagit den i bröstet hade inget hänt.
Hade Lasch varit av "normal" längd hade armbågen tagit i höften.