+ 3
Inlägg: 1354391
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2011-02-26, kl 18:30
Poffa: Den regel som säger att du alltid har ansvar över var du har din klubba placerad, kanske. Även oavsiktligt är det ju menat.
Olle: "I ishockey får du inte slå klubban i ansiktet på någon som har huvudet parallellt med isen heller...inte ens av misstag."
Vilken regel är det, om jag får fråga?