+ 4
Inlägg: 1360049
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
På tal om Timrå och MODO så meddelade Pär Styf idag att han lägger av pga många skador.
+ 3
Du måste ha problem med läsförståelsen. Joke(la) kan fara åt... och det sägs att hans kontrakt redan är rivet. Något för Freddan kanske?
Pikkarainen, ja tack. Man kunde inte förvänta sig så mycket mer. Hirschovits, ja tack. Potentialen finns och med en hel försäsong i kroppen så blir det bra.
Jag är ganska nöjd över att vårt stjärnfattiga gäng spelat färdigt. Hur känner du själv innför vad som komma skall?