Inlägg: 1360114
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
qwertas:
Konkurs och man får börja om i division 1. När eller om man sedan återhämtar sig, så kanske Elitserien inte ens existerar längre. Eller så kan den ha blivit stängd. ´
Passa på och njut, för det finns en stor risk att det här är sista gången vi får se vårt kära MoDo spela på högre nivå.
Konkurs och man får börja om i division 1. När eller om man sedan återhämtar sig, så kanske Elitserien inte ens existerar längre. Eller så kan den ha blivit stängd. ´
Passa på och njut, för det finns en stor risk att det här är sista gången vi får se vårt kära MoDo spela på högre nivå.
+ 2
Vad är det värsta som kan hända? Visst, man kan ramla ur elitserien men förändrar det min kärlek till sporten och MODO?
Nä, inte ett dugg faktiskt. Jag kommer fortsatt att gå på hockeyn oavsett om man spelar i Allsvenskan eller Elitserien.
För mig är det viktigare att man får ordning på föreningen i stort, det håller inte att man år efter år gör minusresultat och försöker panikvärva sig till framgång. Om det nu innebär att man måste spela i Allsvenskan för att få ordning på detta, so be it.
Nu hoppas jag att man klarar kvalserien men helt säker på min sak, det är jag inte.