+ 2
Inlägg: 1360167
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Petey21:
Jag har inte heller något emot att sikta på att bli bäst, och jag tror inte Bad Brett har det heller, men åtminstone jag har problem med sättet Modo försöker göra det och på sättet som Modo beter sig.
Sikta gärna på att bli bäst, men gör det på rätt sätt. Det kommer att ta flera år av ödmjukhet, smarta satsningar och massvis utav professionalitet innan vi är där.
Modo medverkar i sportspegeln på söndag för övrigt...
Jag har inte heller något emot att sikta på att bli bäst, och jag tror inte Bad Brett har det heller, men åtminstone jag har problem med sättet Modo försöker göra det och på sättet som Modo beter sig.
Sikta gärna på att bli bäst, men gör det på rätt sätt. Det kommer att ta flera år av ödmjukhet, smarta satsningar och massvis utav professionalitet innan vi är där.
Modo medverkar i sportspegeln på söndag för övrigt...
Redigerad kommentar
Länkar:
MODO Hockey - Nyheter
MODO Hockey - Nyheter
För övrigt har jag inget emot det där med att sikta på att "bli bäst". Det är ju det som är grundpelaren inom idrotten, åtminstone på elitnivå. Man spelar för att vinna och bli bäst, så är det bara. Okej om barnidrotten och motionärerna nöjer sig med att bara vara med och göra sitt bästa, men på elitnivå måste man våga lägga ribban högre, annars når man aldrig dit ändå.