Gustafsson: Har väl varit melodin så här långt. Leda spelet och va orolig för kontringar. Sen släpper der i 2a. Fan vilken chans.
Inlägg: 1366364
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
MorganaLefaey:
Lustigt att det blir straff när Nicky blockerar i målområdet men inte när vem-det-nu-var i Växjö gör det.
Lustigt att det blir straff när Nicky blockerar i målområdet men inte när vem-det-nu-var i Växjö gör det.