MorganaLefaey: De är så jävla dåligt.
Inlägg: 1366400
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
yngwie:
Som i princip alla andra matcher under säsongen så gör vi det alldeles för lätt för motståndarna att försvara sig mot oss. Att Challe inte fattat det efter snart 59 matcher är patetiskt.
Som i princip alla andra matcher under säsongen så gör vi det alldeles för lätt för motståndarna att försvara sig mot oss. Att Challe inte fattat det efter snart 59 matcher är patetiskt.