InVinoVeritas: Att ingen modoit varit framför mål idag eller denna säsong.
Inlägg: 1366421
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Man är utslagen ur elitserien och spelar kval, men trots det så sitter man kvar på sina höga hästar och vägrar inse att här krävs det grisjobb, vilja och blåmärken.
Skamligt.
Skamligt.
+ 2