Så jävla kyligt susse!!!!
Inlägg: 1366506
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Inte alls godkänt - Ingen katastrof.
Helvette vilket tamt jävla lag vi har, vi är i kvalserien spelar för våran existens och ändå ser det så förbannat uddlöst ut. Nu har vi tappat totalt 3 poäng, det får inte bli många mer. Kom igen nu Modo för guds skull!
Edit: Tarkki har hållit nollan i två raka matcher, det kan vara viktigt i framtida matcher.
Helvette vilket tamt jävla lag vi har, vi är i kvalserien spelar för våran existens och ändå ser det så förbannat uddlöst ut. Nu har vi tappat totalt 3 poäng, det får inte bli många mer. Kom igen nu Modo för guds skull!
Edit: Tarkki har hållit nollan i två raka matcher, det kan vara viktigt i framtida matcher.
Redigerad kommentar