Bad_Brett: Slovakerna behöver inte direkt skämmas heller tycker jag.
Inlägg: 1366523
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
shinzawai:
En werna med hjälmen i nacken och mord i blicken hade varit mums.
En werna med hjälmen i nacken och mord i blicken hade varit mums.