Inlägg: 1366545
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
shinzawai: Skillnanden är väl att ifjol var det 4 nästan 5 lag som var med och tävlade om en ES plats. Iår verkar det som om det är 3 lag som ska slåss om det, vilket gör att det kommer behövas mer poäng iår än ifjol.
Redigerad kommentar
AIK förlorade TRE hemmamatcher i KS förra året och SSK spelade typ oavgjort i hälften av matcherna har jag för mig och gick upp ändå.
Redigerad kommentar