spud: Så Modos förbannelse kan vara en stenjämt elitserie och en ojämn kvalserie.
Inlägg: 1366559
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
NuMo: Ne det är inte förbannelse, det är tävling. De bästa lagen i kvalserien kommer tillhöra ES nästa säsong, fint pris efter 10 matcher.