Salle: Jag förstår mig inte på den här idrotten helt enkelt!
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1366636
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Växjö 2011-03-23
Det spelar ingen roll vad Modo har för namn i laguppställningen. Merparten av spelarna ger ju ändå inte 100 i matcherna. Det är fan skamligt att se hur nonchalant vissa åker till avbytarbåset. Modo saknar diciplin, ödmjukhet och karaktär. Jag skulle gissa att den försvann med Micke P och Wernblom.