Tändvätska eller?
Inlägg: 1367823
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
Johnny Bravo: Ne de har ju rätt, allt modo kommunicerat hitttils angående kvalserien är att det är en jobbig serie som vi kommer vinna av naturlagen.
Kör en snygg banjolåt som känns lite som en text MODO skrivit till oss.
www.youtube.com/watch?v=lLJf9qJHR3E
Kör en snygg banjolåt som känns lite som en text MODO skrivit till oss.
www.youtube.com/watch?v=lLJf9qJHR3E
Redigerad kommentar