Poffa: Trist men förståeligt. Jag överväger själv att inte ens se matchen via nätet, och det är isf första gången jag valt bort en match.
Inlägg: 1367897
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
shinzawai: Äh, eftersom allt går enligt planerat, som Challe sa, så har han säkert själv gått in och täckt upp biljettkostnaderna...