Lumber Jack: Tur man har lite spackel som ska slipas så får man kul i pausen iallafall.
Inlägg: 1367984
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
Nieminen:
Ännu en gång fick en vänsterforward gå på instick mellan våra långsamma backar och komma fri. Typ tionde gången i kvalserien.
Våra uppspel är så jäkla långsamma att till och med de allsvenska lagen hinner få alla spelare på rätt sida varje gång. Finns heller aldrig någon med på instick i slottet då vi rullar i hörnet vilket innebär att det blir just bara en massa rullande i hörnen.
När slog Timander en passning efter isen senast?
Siktade Hållberg på Röglespelarens benskydd?
Lärde sig Eriksson att dribbla in framför eget mål i NHL?
Har Häggström klubban upp och ned?
Letar Madsen efter något på isen?
Ja allt detta kanske vi får svar på i nästa avsnitt av " Modo, vägen till Allsvenskan "
Ännu en gång fick en vänsterforward gå på instick mellan våra långsamma backar och komma fri. Typ tionde gången i kvalserien.
Våra uppspel är så jäkla långsamma att till och med de allsvenska lagen hinner få alla spelare på rätt sida varje gång. Finns heller aldrig någon med på instick i slottet då vi rullar i hörnet vilket innebär att det blir just bara en massa rullande i hörnen.
När slog Timander en passning efter isen senast?
Siktade Hållberg på Röglespelarens benskydd?
Lärde sig Eriksson att dribbla in framför eget mål i NHL?
Har Häggström klubban upp och ned?
Letar Madsen efter något på isen?
Ja allt detta kanske vi får svar på i nästa avsnitt av " Modo, vägen till Allsvenskan "
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
Jag är väl naiv och dum i huvudet som vanligt men jag tycker att vi trycker på bra, får inte släppa till så många kontringar bara.
+ 1