1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507667 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1367984

Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
Lumber Jack: Tur man har lite spackel som ska slipas så får man kul i pausen iallafall.

Svarskommentarer

Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
Nieminen:

Ännu en gång fick en vänsterforward gå på instick mellan våra långsamma backar och komma fri. Typ tionde gången i kvalserien.

Våra uppspel är så jäkla långsamma att till och med de allsvenska lagen hinner få alla spelare på rätt sida varje gång. Finns heller aldrig någon med på instick i slottet då vi rullar i hörnet vilket innebär att det blir just bara en massa rullande i hörnen.

När slog Timander en passning efter isen senast?

Siktade Hållberg på Röglespelarens benskydd?

Lärde sig Eriksson att dribbla in framför eget mål i NHL?

Har Häggström klubban upp och ned?

Letar Madsen efter något på isen?

Ja allt detta kanske vi får svar på i nästa avsnitt av " Modo, vägen till Allsvenskan "

Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
Jag är väl naiv och dum i huvudet som vanligt men jag tycker att vi trycker på bra, får inte släppa till så många kontringar bara.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB