Känns som Växjö just blev klar för ES. 3-1
Inlägg: 1368015
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
spud: Nu ser det bättre ut i anfallszon, man jobbar på mål med både puck och spelare. 1-1 helt plötsligt.
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
Vi gjorde mål. Då måste va ha låtit någon tioåring ha fått chansen.