+ 1
Inlägg: 1368164
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
shinzawai: Problemet är ju inte att vi inte har kompetenta spelare.
Problemet är att vi har spelare som själva tycker att de är så mycket bättre än sina motståndare att de borde kunna klara det här på en skridsko.
Problemet är att vi har spelare som själva tycker att de är så mycket bättre än sina motståndare att de borde kunna klara det här på en skridsko.
Det dröjer väl ett par matcher till innan det är klart i praktiken, men vi åkte förmodligen ur Elitserien för överskådlig tid precis. Om inte Sedinarna skulle tvärbryta sitt kontrakt och åka hem och spela upp oss, dvs.