Inlägg: 1368330
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
Bad_Brett: F-n, det har du rätt i! Det gjordes ju på övertid. Och ändå var jag där. Hade liksom redan gett upp den matchen och drabbats av en mental härdsmälta. Hur i h-vete jag kunde få till det att modo vunnit en match på straffar är en gåta? Säger iofs en hel del om hur man mår just nu!
Övertidsmål är inte straffmål.