Med tanke på vår tjäcka slogan. Kan man säga att MODO har drabbats av en mycket svår kärlkramp?
Inlägg: 1368369
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
MoDo förlorar 5 av 6 p mot ett, vad man trodde, avhängt Rögle. Emellertid, är jag mer oroad för MoDos oförmåga att göra mål. Även om jag inte ger upp hoppet ännu, så tror jag att Näslund gör klokt i att ha en plan för allsvenskt spel nästa år.
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
bj21: Det hände väl när vi krigade om en slutspelplats. Sen efter det så slutade det där hjärtat att slå.