NuMo: Ja nått sånt! Inse allvaret för h-vete och förmedla det till kollektivet! När vår ena slovak påstår att vi egentligen är det bästa laget i serien så förstår man ju att han måste ha gått i Challes skola.
Inlägg: 1368484
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
bj21: Det kan samtidigt vara ett sätt att lätta på måltorkan som slagit in. Att försöka prata om nåt positivt.
Vi är i jävla skitsits, men har fortfarande utgången i egna händer.
Vi är i jävla skitsits, men har fortfarande utgången i egna händer.