Visst har ni fjärilar i magen nu inför imorgon? :)
Inlägg: 1368515
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
KORITFW: Fjärilar i magen? Det hade jag nog haft om mitt lag skulle ha spelat match ikväll. Det låter för positivt på något sätt!
Jag skulle nog kalla mina känslor för ångest och uppgiven!
Jag skulle nog kalla mina känslor för ångest och uppgiven!