+ 1
Inlägg: 1369311
Svarskommentarer
Sv: Växjö - MODO Hockey 2011-03-30
Sawchuk: pff Zäta är vår back-up. Hans halv-miljard kontrakt + bonusar skänker han gärna några slantar av.
Nädu 2244, om Timrå inte klarar Elitlicencen blir dom nedflyttad en division men om dom Konkar får dom börja om i trean.
Om jag var er Timråiter skulle jag vara jävligt orolig om mina kontakter har rätt :D .
Just nu stämmer faktiskt vår Slogan här på sidan ganska bra.
Nu åter till Modo som kommer att fixa detta i sista omgången, sedan blir det århundradets fest!