Inlägg: 1369873
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bj21: Den var lite lättare att förutse tror jag.
En annan lösning än fjortonlagsserie borde kanske vara att alla hockeylag i hela sverige finns med och att man lottar 55 slumpmässiga matcher ur den högen för varje lag att spela.
Sen möts de två lag som fått mest poäng i en enda direkt avgörande match på Zinkensdamm.
En annan lösning än fjortonlagsserie borde kanske vara att alla hockeylag i hela sverige finns med och att man lottar 55 slumpmässiga matcher ur den högen för varje lag att spela.
Sen möts de två lag som fått mest poäng i en enda direkt avgörande match på Zinkensdamm.
Redigerad kommentar