Inlägg: 1370703
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gustafsson: Grymma tröjförslag, men det lär ju stanna vid en dröm skulle jag tro. Klubben har väl dessutom inte ens uppmärksammat 90-årsdagen ännu...?
Redigerad kommentar