Inlägg: 1371211
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
andyo:
Då är det med andra ord även ok att slutspelsklara lag skiter i att göra sitt bästa i slutet på säsongen med ursäkten att lagen nära kvalserieplats ändå har sig själv att skylla?
Spud: Faktum är ju att hockeyligan hade stenkoll på detta fenomen under slutet av grundserien i år där dryga böter utlovades för lag som inte följde riktlinjerna.
Då är det med andra ord även ok att slutspelsklara lag skiter i att göra sitt bästa i slutet på säsongen med ursäkten att lagen nära kvalserieplats ändå har sig själv att skylla?
Redigerad kommentar
Spud: Faktum är ju att hockeyligan hade stenkoll på detta fenomen under slutet av grundserien i år där dryga böter utlovades för lag som inte följde riktlinjerna.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
I ett sånt läge tycker iaf jag att man måste kolla lite i backspegeln om de egna prestationerna varit tillräckliga. Nu är väl inte jag direkt objektiv här med tanke på just det lag jag håller på, men jag kan väl i så fall säga att jag inte vill att ni åker ur serien.
Redigerad kommentar