+ 2
Inlägg: 1371227
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sawchuk: Visst är det trevligt att stötta ett lag som berör! Det hade ju varit ganska trist om det bara varit ett forum för inbördes beundran. Tycker nog många av besökarna ger lite puls till forumet.
Helt sjukt vad många icke Modoiter som är inne på denna sida. Jag kan inte komma på mig att jag ens har tänkt tanken att gå in på Timrås eller något annat lags forumsida här på hockeysnack.
Det måste ju vara så att Modo är en liten fetish, ja ett begär som dessa inte kan hålla sig ifrån.