+ 5
Inlägg: 1371244
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sawchuk: Visst är det så att många inlägg här skrivs av överförfriskade 40somethingfarbröder från förorten till Sönnsvall, men dra inte ner Olle i den skiten. Även om han är tikare så tycker jag att han försöker föra en saklig och sansad debatt de gånger han skriver i vår gb.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sawchuk:
För att identifiera vilken "klubbtillhörighet" man har, lägga till klubbmärket efter sitt ID. Är det en lösning, möjlighet?
För att identifiera vilken "klubbtillhörighet" man har, lägga till klubbmärket efter sitt ID. Är det en lösning, möjlighet?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sawchuk: Helt klart är ju att vad som har fått dig på det humöret du utstrålar just nu, är inlägg från fans som inte håller på modo. Jag kan dock inte minnas att jag sagt något för att irritera dig (inte med vilje iaf). Jag respekterar din kvalserieångest och slutar försöka föra en diskussion med dig.
+ 1
Olle: Jag har inte en aning om vem du är eller vilket lag du håller på. Har knappt reflekterat över dina inlägg ens.
Rent allmänt har det nog varit fler icke Modoiter än Modoiter som skrivit inlägg här de senaste veckorna. Helt klart är det så att Modo berör. Att sedan 75% av inläggen från övriga lags supportrar är infantila är dock synd.