+ 3
Inlägg: 1371903
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sjödda: Du kan ju testa att radera det skrivna namnet i rutan. Svårare än så är det inte.
+ 2
Ingen kommentar till dej, begriper bara inte hur man gör ett "oberoende" inlägg..
Är det nån mer än jag, som äcklas av kvävande OSTlukt?..