Inlägg: 1373622
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Salle: Visst han är inte den snabbaste, men allt annat väger över tycker jag. Jag vill absolut han ska stanna ett år till. Vilken spelare som är lika bra får vi för samma peng är frågan?
yngwie: Tyvärr inte! Han är för långsam för dagens hockey. Och trots en grym blick för spelet och känsliga handleder så har han ofta varit ett lätt byte för det moderna offensiva försvarspel som många lag använder.
I KS så fick han den där extra tiondelen och kunde briljera.