Inlägg: 1373909
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
bisterfinnen: Precis som Örnen skriver så den uppfattningen man fått av Samme är just dom där bitarna. Det skulle vara en grym tillgång om han kom hem. Men då ska han va motiverad till 1000 med.
Redigerad kommentar
Sv: RE-building the future 2011/2012
bisterfinnen: Som jag uppfattar Samme så är dom 3 saker du kräver inga problem för honom! :)
Men du har rätt!
Men du har rätt!
Jag älskar Samme, verkligen, menvill han komma hem och spela för MoDo kräver jag tre saker:
1. Ambitioner att göra sitt yttersta, både vad gäller träning och matcher
2. Fortsatt brinn för sporten
3. Kärlek för laget