Inlägg: 1374132
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Sawchuk: Enligt EP så har ju Adam kontrakt med Skellefteå i 2 säsonger till.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Sawchuk:
Förra inlägget vart lite konstigt, men med lite vilja funkar det :)
Adam, nu i Skellefteå
Gustav, nu i Modo J20
Så ska det vara. Länkarna vart heltokiga.
Förra inlägget vart lite konstigt, men med lite vilja funkar det :)
Adam, nu i Skellefteå
Gustav, nu i Modo J20
Så ska det vara. Länkarna vart heltokiga.
Redigerad kommentar
Den här killen skulle vi sno.
Har följt honom sedan han var tretton år och han kan tveklöst ta ett par kliv till, förmodligen redan kommande vinter. Rätt säkert så vill Skellefteå ha han kvar men vi får helt enkelt ge honom ett bättre alternativ. Sedan har vi turen att redan ha den här killen i organisationen.
www.eliteprospects.com/player.php?player=10712
www.eliteprospects.com/player.php?player=26019"
Han kan också bli hur bra som helst.
Båda dessa är riktiga playmakers och vet även vart målet är. Gustav är en gudabenådad skridskoåkare och Adam är inte långt efter.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar