Petey21: Otroligt surt, han är en talang
Inlägg: 1374138
Svarskommentarer
Sv: J-20
Berka: En talang som beskrivning för Markus Søberg känns som man säger i USA "doesn't cut it". Supertalang är ordet. Nu får vi se om han klarar av att vara utanför Norge. Det var väl det som gjorde att han lämnade MoDo.
3 års kontrakt skrivet och man vill spela honom i såväl J18 som J20. Shit! Hur bra är han egentligen? Någon av er har väl sett honom live?
3 års kontrakt skrivet och man vill spela honom i såväl J18 som J20. Shit! Hur bra är han egentligen? Någon av er har väl sett honom live?