Inlägg: 1374226
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Ni som mejlat Macke vid något tillfälle, använder ni fö[email protected]? Eller finns det någon annan? Mitt mejl studsade nämligen. Tack på förhand.
Bör ju börja hända lite saker snart... Även om man förstår om dom har haft svårt att planera och ha nån sorts framförhållning när vi inte vetat vilken serie vi ska spela i!