Inlägg: 1375641
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
NuMo:
Jag tror också att Josefsson har potential att bli en bra back i det "nya" MoDo, framförallt om MoDo får in fler skridskoskickliga spelare.
Jag tror också att Josefsson har potential att bli en bra back i det "nya" MoDo, framförallt om MoDo får in fler skridskoskickliga spelare.
Sv: RE-building the future 2011/2012
NuMo: Mig emot också. Är tämligen övertygad om att han skulle kunna vara en av våra absolut bästa backar med rätt coachning.
Daniel är en av få nyförvärv förra säsongen som verkligen har skridskoåkning som gör skillnad.
Jag tror fortfarande att han kan finputsas.