Inlägg: 1375651
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
"Jag har 100% uppgifter, Modo och Malmö är intresserade men just nu har Martin is i magen och avvaktar förslag."
Sumo om Martin Johansson.
Sumo om Martin Johansson.
Josefsson är ingen oslipad diamant, han har vissa skills helt klart, hans främsta är skriskoåkningen, men han har visat hela säsongen att han inte får användning av den för han helt enkelt är för dålig rent tekniskt, i Ks mot sämre motstånd eller motstånd som redan intagit försvar i egen zon så klarade han att transportera upp pucken på ett bra sätt och han blev dessutom ganska offensiv pga detta.
I Es räcker han inte till, han spelar lätt fast sig under press, han har inget speciellt bra pass och han är fumlig med pucken i kritiska lägen.
Jag ser ingen framtid för han i modo, jag tycker gott vi kan sikta högre eller använda oss av egna produkter på den positionen (Ahrling)