spud: Fart för all del men Hägga är ju sämre än en blind höna i det defensiva spelet. Är dock lite kluven då det gäller detta men jag litar på att Macke vet vad som är bäst.
Inlägg: 1376011
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
qwertas: Ja hägga har massor med brister, men han har blivit bättre på ALLA punkter hela tiden, sakta med säkert. Samtidigt som han har fart i offensiven något som macke eftersträvat till nästa säsong. Dessutom är han billig.