Inlägg: 1376015
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Wayne Gresky: Givetvis är det så, torde ju vara Modo som gäller i Elitserien för Häggström.
Det ska bli spännande att se vad Nazzy har för planer, för han väljer verkligen inte den enkla vägen, jag hoppas att han väljer den rätta vägen (om det nu finns någon sådan).