renen: Det finns väl, eller har funnits, ett visst intresse från Malmöhåll för att använda sig av Häggas tjänster.
Inlägg: 1376020
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Paddan: Sparka Hägga?? Hmm, nu vill det till att Macke har många nya, som passar in, o producerar - Om än ingen stjärna, var han pånågevis "hemvävd", o bra fart.
TACK Hägga för dina år här! Välkommen åter!
TACK Hägga för dina år här! Välkommen åter!
Sv: RE-building the future 2011/2012
Paddan:
Annars brukar väl honhundarna sätta heder i att förädla våra leftovers.
Annars brukar väl honhundarna sätta heder i att förädla våra leftovers.