Inlägg: 1378170
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
yngwie: En liten blänkarlänk i Allehandan:
Kungen: "Har varit blyg i hela mitt liv."
Tröck ju såklart på länken. Tänkte att det skulle handla om Foppa. Men det gjorde det inte. Det handlade bara om kungen.
Kungen: "Har varit blyg i hela mitt liv."
Tröck ju såklart på länken. Tänkte att det skulle handla om Foppa. Men det gjorde det inte. Det handlade bara om kungen.
+ 4
Synd på Habs bara, men man kan inte få allt. Tampa har gjort de riktigt bra, men de syns att pingvinerna saknar sina stora namn.